Πολλοί θεωρώντας ότι το CrossFit είναι ένα δυναμικό άθλημα το μυαλό τους πάει στην περιεκτικότητα πρωτεΐνης πουπρέπει να προσλάβουν. Από μελέτες που έχουν γίνει φαίνεται ότι τα άτομα που ασχολούνται με το CrossFit θα πρέπει ναπροσλαμβάνουν από 1.5g- 2g ανα κιλό σωματικού βάρους. Για παράδειγμα ένας αθλητής που ζυγίζει 80kg πρέπει νακαταναλώνει από 120gr έως 160gr πρωτεΐνης. Σαφώς, κάθε αθλητής είναι διαφορετικός και θα πρέπει αρχικά να γίνεταιδιατροφική αξιολόγηση από κάποιον ειδικό, σχετικά με τις ανάγκες του. Επίσης, η πρόσληψη των λιπαρών είναι ιδιαίτερασημαντική για έναν αθλητή CrossFit. Αυτά θα πρέπει να προέρχονται κυρίως από «καλά λιπαρά» όπως οι ξηροί καρποί, ταδημητριακά, το ελαιόλαδο, τα ψάρια και το άπαχο κρέας.

Πολλοί Crossfitters ακολουθούν την παλαιολιθική διατροφή (Paleo Diet) η οποία διακρίνεται από μερικά βασικά στοιχεία: 1)την κατανάλωση άπαχου κρέατος, ψαριού, φρούτων, ξηρών καρπών με ταυτόχρονο περιορισμό σημαντικών ομάδωντροφίμων όπως δημητριακά, όσπρια και γαλακτοκομικά. 2) την αποφυγή επεξεργασμένων προϊόντων (αλλαντικά, τσίπς κτλ) 3)την αποφυγή trans λιπαρών οξέων (π.χ. τηγανιτά) αλλά και την αποφυγή ζάχαρης. Όμως, μία τέτοια διατροφή όπως η paleo diet παρουσιάζει ελλείψεις σε μίκρο και μάκρο θρεπτικά συστατικά μιας καιαποκλείει ολόκληρες ομάδες τροφίμων όπως αναφέρθηκε κ παραπάνω.

Τέτοιου τύπου δίαιτες με αρκετές στερήσεις και πολύ περιορισμένες επιλογές τροφίμων μπορεί να οδηγήσουν σε υπερβολική κατανάλωση των τροφών που επιτρέπονται με αποτέλεσμα το βάρος να αυξάνεται και να μειώνεται η απόδοση κατά τη διάρκεια της προπόνησης CrossFit. Όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές, δεν υπάρχει τρόφιμο που να απαγορεύεται να καταναλωθεί, πόσο μάλλον μια ολόκληρηομάδα τροφίμων. Όπως ισχύει για όλους, έτσι και οι Crossfitters θα πρέπει να ακολουθούν το τρίπτυχο της ισορροπημένηςδιατροφής, που δεν είναι άλλο από το ισορροπία-μέτρο-ποικιλία.